Перейти до основного вмісту

ПРН 1. Досконало володіти українською і румунською мовами на рівні професійного і побутового спілкування.

ПРН 2. Володіти концепціями гуманітарних та суспільних наук, вміти користуватися методами цих наук у різних сферах педагогічної та науково-дослідницької діяльності.

ПРН 3. Володіти теоретичними знаннями про системи мов, основні лінгвістичні категорії, механізми мовної комунікації.

ПРН 4. Уміти аналізувати мовний матеріал з точки зору семантичних, морфологічних, синтаксичних, словотворчих таетимологічних характеристик, лексичних та фразеологічних одиниць.

ПРН 5. Знати основні тенденцій розвитку і своєрідності сучасного літературного процесу, змісту естетичних теорій, методів, напрямів, стилів та жанрів.

ПРН 6. Уміти аналізувати ідейно-художній зміст літературних творів і творчість письменників у контексті актуальних вимог сучасного літературознавства.

ПРН 7. Уміти здійснювати проектування процесу навчання як системи взаємопов’язаних окремих ланок (навчальних занять), змістовно і логічно пов’язаних між собою; уміти обирати оптимальні форми організації навчання та структуру занять для досягнення конкретних цілей.

ПРН 8. Уміти обирати й ефективно використовувати навчально-методичні комплекси з румунської мови та літератури; аналізувати, обирати й ефективно використовувати вправи різних типів і видів; формувати в учнів мовну, мовленнєву і соціокультурну компетенції; оцінювати рівень сформованості усіх складників комунікативної компетентності.

ПРН 9. Уміти керувати власними думками, доступно та аргументовано пояснювати конкретні філологічні та педагогічні питання та власну точку зору.

ПРН 10. Уміти здійснювати різні види контролю навчальних досягнень учнів.

ПРН 11. Уміти раціонально використовувати комп’ютерні технології для пошуку, опрацювання, систематизації, зберігання й передавання інформації

ПРН 12. Уміти створювати психологічні умови оптимізації навчально-виховного процесу, визначати структуру колективу за мікрогрупами, вивчати психологічні особливості класу та складати психолого-педагогічні характеристики учнів.

ПРН 13. Уміти адаптуватись і визначати особисті цілі, виконувати різні ролі й функції у педагогічному колективі.

ПРН 14. Уміти цінувати мультикультурність і різноманіття світу, вибудовуючи свою професійну діяльність на засадах толерантності й співробітництва.

ПРН 15. Уміти презентувати результати свого дослідження в наукових публікаціях та виступах на конференціях, семінарах, вебінарах тощо.

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookies та localStorage для аналізу веб-трафіку та поширення матеріалів. Налаштування конфіденційності