ПРН 1. Володіти програмним матеріалом з професійної діяльності в освітніх закладах, бути готовим до самоосвіти, самовиховання, самопізнання та саморозвитку, до підвищення професійної кваліфікації протягом життя, до організації власної навчальної діяльності.
ПРН 2. Уміти вільно та спонтанно спілкуватися державною, румунською та іноземними мовами в усіх сферах мовленнєвої діяльності з урахуванням соціокультурних норм та для здійснення професійних функцій.
ПРН 3. Володіти науковою термінологією у сферах освітньої діяльності, педагогічної роботи та суміжних галузей знань.
ПРН 4. Уміти застосовувати професійний інструментарій, понятійно-категоріальний апарат при здійсненні професійної діяльності у сфері освіти і виховання.
ПРН 5. Уміти ефективно працювати з інформацією, добирати необхідну інформацію з різних джерел, критично аналізувати й інтерпретувати її, впорядковувати, класифікувати й систематизувати.
ПРН 6. Уміти працювати в команді та автономно, адаптуватися та діяти у новій ситуації, пояснювати необхідність забезпечення рівних можливостей і дотримуватись гендерного паритету у професійній діяльності.
ПРН 7. Уміти аналізувати мовний матеріал з точки зору семантичних, морфологічних, синтаксичних, словотворчих та етимологічних характеристик, лексичних та фразеологічних одиниць; проводити стилістичну диференціацію лексичних і фразеологічних одиниць, вжитих у мовленні; узагальнювати і систематизувати знання з лексичного складу румунської мови, розпізнати і оцінити певні процеси в розвитку мовної системи, а також на основі цих знань здійснити фаховий коментар з приводу особливостей вживання певних лексико-семантичних варіантів
лексичних одиниць.
ПРН 8. Знати основні тенденцій розвитку і своєрідності румунського та світового літературного процесу, змісту естетичних теорій, методів, напрямів, стилів та жанрів.
ПРН 9. Уміти аналізувати ідейно-художній зміст літературних творів і творчість письменників у контексті актуальних вимог сучасного літературознавства.
ПРН 10. Уміти керувати власними думками, доступно та аргументовано пояснювати конкретні філологічні та педагогічні питання та власну точку зору.
ПРН 11. Уміти обирати педагогічні технології, методи і прийоми навчання, а також методи тестування відповідно до цілей і завдань навчання і контролю з урахуванням конкретного педагогічного контексту.
ПРН 12. Уміти здійснювати добір і застосовувати сучасні освітні технології та методики для формування предметних компетентностей учнів; критично оцінювати результати їх навчання та ефективність уроку.
ПРН.13 Уміти враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів у процесі педагогічної діяльності; планувати основні етапи освітнього та виховного процесів; визначати пріоритетні напрями освітньої та виховної діяльності, доцільно розподіляти функціональні обов’язки учасників освітнього та виховного процесів.
ПРН 14. Уміти проєктувати психологічно безпечне й комфортне освітнє середовище з дотриманням вимог законодавства щодо охорони життя й здоров'я учнів (зокрема з особливими освітніми потребами), технології здоров’язбереження під час освітнього процесу, способи запобігання та протидії булінгу і налагодження ефективної співпраці з учнями та їх батьками.
ПРН 15. Уміти зберігати та примножувати моральні та культурні цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та культури України.
ПРН 16. Уміти аналізувати власну педагогічну діяльність та її результати, здійснювати об’єктивну самооцінку і самокорекцію своїх професійних якостей.
ПРН 17. Уміти презентувати результати свого дослідження в наукових публікаціях та виступах на конференціях, семінарах та круглих столах.