
- Кількість кредитів 6
- Тип Обов'язковий
- Семестр 9
- Рівень вищої освіти Магістр
- Підсумковий контроль Екзамен
Метою навчальної дисципліни «Технології викладання румунської мови та літератури в ЗЗСО» передбачає ознайомлення студентів з сучасними методами, формами та засобами навчання румунської мови та літератури, покращання якості сприйняття і засвоєння навчального матеріалу, а також сформувати у них уміння творчо застосовувати свої знання на практиці;
МОДУЛЬ 1. Інтерактивні стратегії навчання |
|
Тема 1 |
Поняття інтерактивної дидактичної стратегії. |
Тема 2 |
Етапи розробки ефективної дидактичної стратегії. |
Тема 3 |
Стимулювання інтелекту за допомогою інтерактивних стратегій. |
Тема 4 |
Роль, місце і функції інтерактивних дидактичних стратегій у навчально-виховній діяльності. |
Тема 5 |
Різноманітність стратегій викладання-навчання-оцінювання. |
Тема 6 |
Класифікація дидактичних стратегій. |
Тема 7 |
Конструктивістська теорія в виховані та інтерактивні дидактичні стратегії. |
Тема 8 |
Тенденції диверсифікації інтерактивних дидактичних стратегій у модерністській та постмодерністській школі. |
МОДУЛЬ 2. Методи додаткового оцінювання на уроці румунської мови та літератури. |
|
Тема 9 |
Когнітивне дослідження з інтерактивної точки зору соціальної конструкції; |
Тема 10 |
Співвідношення психогенетичної теорії з соціогенетичною. |
Тема 11 |
Етапи кооперативного навчання. Група - центральний елемент навчання. |
Тема 12 |
Методи додаткового оцінювання на уроці румунської мови та літератури. |
Тема 13 |
Умови ефективної стратегії оцінювання. |
Тема 14 |
Оцінювання, зосереджене на контролі (вчитель) – оцінювання, зосереджене на навчанні (учень). |
Тема 15 |
Єдина оцінка – полікультурна оцінка. |