
- Кількість кредитів 3
- Тип Обов'язковий
- Семестр 9
- Рівень вищої освіти Магістр
- Підсумковий контроль Екзамен
Мета та завдання навчальної дисципліни «Професійне та особистісне становлення вчителя» полягає в розкритті психолого-педагогічних, морально-етичних та методичних аспектів професійного та особистісного становлення вчителя та формуванні його готовності до професійно-педагогічної діяльності в умовах інклюзивного освітнього середовища ЗЗСО.
Модуль 1 ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ ЗЗСО |
|
Тема 1.1. |
Концептуальні підходи до проблеми професійного становлення молодого вчителя. |
Тема 1.2. |
Кризи професійного становлення та їх подолання. |
Тема 1.3. |
Особливості різних етапів професійного становлення вчителів. |
Тема 1.4. |
Професійно-педагогічна діяльність вчителя ЗЗСО та готовність до неї майбутніх фахівців. |
Тема 1.5. |
Вимоги до підготовки сучасного вчителя та характеристика професійної усталеності. |
Модуль 2 МОРАЛЬНО-ЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ ЗЗСО |
|
Тема 2.1. |
Роль морально-етичних знань у професійно-особистісному становленні вчителя. |
Тема 2.2. |
Моральна свідомість особистості педагога. |
Тема 2.3. |
Моральний обов’язок педагога. |
Тема 2.4. |
Моральна відповідальність педагога.. |
Тема 2.5. |
Професійна честь та академічна доброчесність у становленні майбутнього вчителя. |
Модуль 3 МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ |
|
Тема 3.1 |
Адаптація молодого вчителя до педагогічної діяльності та характеристика конфліктів. |
Тема 3.2. |
Діловодство в ЗЗСО. Електронний журнал. |
Тема 3.3. |
Особливості організації методичної роботи в ЗЗСО з молодими педагогами. |
Тема 3.4. |
Особливості моделювання роботи вчителя в інклюзивному класі. |
Тема 3.5. |
Специфіка взаємодії педагога з батьківським колективом. |