
Мета навчальної дисципліни: сприяти засвоєнню студентами предмета, завдань культурології, лінгвоконцептології як інтегрованих мовознавчих наук і дати поняття про мовну картину світу, коди культури, категорії дискурсу, тексту; домогтися засвоєння студентами поняття концепту, його типів, видів, сформувати методику концептуального аналізу; дати поняття про мовні символи, етносимволіку, показати відбиття у них менталітету, вірувань, уявлень, звичаїв, обрядів; показати духовні аспекти мови (через призму міжкультурної комунікації, національні особливості мовленнєвого етикету); сформувати мовну, етнокультурознавчу компетенцію, культуру мовлення майбутніх вчителів, повагу до культури
інших народів.
МОДУЛЬ 1. МОВА ТА КУЛЬТУРА
Тема 1 Лінгвокультурологія як наука.
Тема 2 Мова та культура.
Тема 2 Людина. Мова. Культура.
Тема 4 Основи теорії міжкультурної комунікації.
МОДУЛЬ 2. ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ МОВНИХ СУТНОСТЕЙ
Тема 5 Лінгвокультурологічний аналіз мовних сутностей.
Тема 6 Лексика з національно-культурним компонентом в сучасних лінгвістичних
дослідженнях.
Тема 7 Категорії дискурсу, тексту та наративу в лінгвокультурології.
Тема 8 Міф, метафора та символ у системі лінгвокультурології.