
Мета навчальної дисципліни: сформувати навички компетентного погляду на літературний процес, застосування методів і прийомів структурного, цілісного та рецептивного аналізу літературних творів різних родів і жанрів, представлених у підручниках румунської літератури.
МОДУЛЬ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ |
|
Тема 1 |
Розвиток науки про літературу. Основні та допоміжні літературознавчі дисципліни. |
Тема 2 |
Біографічний метод як спосіб дослідження сентиментальних, романтичних, а також ліричних та біографічно-епічних жанрів. |
Тема 3 |
Історико-функціональний та соціологічний метод аналізу художнього твору. Історична поетика. |
Тема 4 |
Методика порівняльного й імагологічного аналізу художнього твору. |
Тема 5 |
Герменевтичний та рецептивний типи аналізу літературного тексту. |
МОДУЛЬ 2. ПРАКТИКА АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ В ШКОЛІ |
|
Тема 6 |
Особливості аналізу ліричного твору в школі. |
Тема 7 |
Особливості аналізу епічного твору в школі. |
Тема 8 |
Особливості аналізу драматичного твору в школі. |