
- Кількість кредитів 4
- Тип Обов'язковий
- Семестр 1
- Рівень вищої освіти Бакалавр
- Підсумковий контроль Екзамен
Мета навчальної дисципліни – ознайомити майбутніх учителів румунської мови і літератури і зарубіжної літератури з поняттєво-термінологічним апаратом мовознавства; підготувати студентів до слухання спеціальних лінгвістичних дисциплін; сформувати у студентів наукове розуміння сутності мови як суспільного явища, закономірностей її розвитку та функціонування.
МОДУЛЬ 1. ЧАСТИНА І. ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ |
|
Тема 1 |
Предмет, завдання і методи науки про мову. |
Тема 2 |
Сутність мови. Мова і мислення. Мова і мовлення. |
Тема 3 |
Знаковий характер мови. Система і структура мови. |
Тема 4 |
Мови світу їх вивчення та генеалогічна класифікація. |
МОДУЛЬ 1. ЧАСТИНА ІІ. ФОНЕТИЧНА ТА ФОНОЛОГІЧНА СИСТЕМА МОВИ |
|
Тема 5 |
Фонетика. |
Тема 6 |
Класифікація звуків мови. |
Тема 7 |
Фонетичне членування мовленнєвого потоку. Склад і наголос. |
Тема 8 |
Функціональні та історичні зміни звуків. |
Тема 9 |
Фонологія. |
Тема 10 |
Фонетичний аналіз слова. |
МОДУЛЬ 2. ЧАСТИНА 1. |
|
Тема 11 |
Лексикологія. Слово та його значення. |
Тема 12 |
Системна організація лексики. |
Тема 13 |
Лексикологія. Семасіологія. |
Тема 14 |
Ономастика. Етимологія. |
Тема 15 |
Фразеологія. |
Тема 16 |
Лексикографія. |
МОДУЛЬ 2. ЧАСТИНА 2. ГРАМАТИЧНА СИСТЕМА МОВИ. ПОХОДЖЕННЯ ТА ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК МОВИ |
|
Тема 17 |
Граматика. Морфеміка та словотвір. |
Тема 18 |
Морфологія. |
Тема 19 |
Синтаксис. |
Тема 20 |
Походження мови. Історичний розвиток мов. |
Тема 21 |
Письмо. Графіка. Орфографія. |