
- Кількість кредитів 4
- Тип Обов'язковий
- Семестр 4
- Рівень вищої освіти Бакалавр
- Підсумковий контроль Залік
Мета навчальної дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти інформаційно-цифрової, предметно-методичної й інноваційної компетентностей; вироблення практичних умінь і навичок по використанню існуючих, створенню та наповненню нових електронних навчальних курсів, застосуванню тренажерів, конструкторів уроків, онлайн-сервісів і технологій дистанційного навчання в освітньому процесі; поглиблення знань з інформаційних технологій; забезпечення умов для здійснення неперервної самоосвіти майбутніх вчителів на основі систематичної самостійної роботи.
МОДУЛЬ 1. ЗАСТОСУВАННЯ WORD ТА EXCEL |
||
Тема 1 |
Робота у текстовому процесорі Word. |
|
Тема 2 |
Робота у табличному процесорі Excel. |
|
МОДУЛЬ 2. ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ |
||
Тема 3 |
Методологія дистанційного навчання. Організація дистанційного навчання у ЗЗСО. Онлайн-комунікації, їх форми ( відеоконференція, чат, форум, блог, електронна пошта тощо ) й особливості використання. |
|
Тема 4 |
Онлайн-сервіси GoogleWorkspace у сучасному освітньому середовищі. |
|
МОДУЛЬ 3. ОНЛАЙН-СЕРВІСИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ |
||
Тема 5 |
Онлайн-сервіси для створення опитувань і тестувань ( ClassTime, GoogleForms, LearningApps, Kahoot тощо ) та їх використання. |
|
Тема 6 |
Інтерактивні онлайн-дошки ( Рadlet, Twiddla тощо ) та їх використання при проведенні онлайн-уроків. |
|
Тема 7 |
Онлайн-сервіси для створення інфографіки ( Canva ), ментальних карт ( Goggle, MindMeister тощо ), коміксів ( Marvel Comics, Pixton тощо ), флеш-карт та їх використання. |
|
Тема 8 |
Онлайн-сервіси для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
|
Тема 9 |
Створення відео-уроків: особливості та можливості. |
|
Тема 10 |
Використання ШІ в освітньому процесі. |