
- Кількість кредитів 2
- Тип Обов'язковий
- Семестри 1, 2, 3
- Рівень вищої освіти Бакалавр
- Підсумковий контроль Залік, Екзамен
Мета навчальної дисципліни: набуття майбутніми фахівцями з педагогіки певного рівня знань з французької мови та вмінь опрацьовувати франкомовні тексти за фахом, на побутовому, культурологічному та професійному рівнях; практичне володіння іноземною мовою на автономному рівні, необхідному для ділового та професійного спілкування, реалізація на письмі комунікативних намірів, пов'язаних з виробничими умовами фаху; досягнення студентами рівня знань, відповідних до вимог дипломованого спеціаліста, який забезпечить можливість застосування іноземної мови у практичній діяльності.
МОДУЛЬ 1. ФРАНЦУЗЬКА ОРФОЕПІЯ. ЛЕКСИКО- ГРАМАТИЧНИЙ КУРС |
|
Тема 1 |
Тестування мовних знань студентів за шкільною програмою: фонологічний рівень (читання), граматичний рівень (писання), лексичний рівень (орфографія), мовлення (комунікативна компетенція) Фонетика. Читання літер C/G / E та буквосполучень ch, ph, qu, tion. Загальна характеристика звукової системи французької мови. Система приголосних та особливості їх артикуляції в порівнянні з приголосними української мови. Наголос і поділ мовного потоку на ритмічні групи. Теперішній час. Відмінювання дієслів 1 групи у Présent3-х формах. Лексика та текст зі спеціальності. Розмовна тема «Знайомство». |
Тема 2 |
Фонетика Правила читання букви E, невимовні кінцеві приголосні та(eu, oeu, ou-u).. Граматика: Особові займенники-підмети. Морфологічні групи дієслів. Наказовий спосіб. Заперечна форма. Загальне питання. Основні правила утворення жіночого роду прикметників та іменників. Основні правила утворення множини іменників та прикметників. Питання до прямого додатку. Питання до підмета. Відмінювання дієсловаІІІ групи être.Лексика та текст зі спеціальності. |
МОДУЛЬ 2. ФОНЕТИЧНИЙ ТА ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ КУРС З |
|
Тема 1 |
. Фонетика: Читання буквосполучення -on, -om та – ill; -il. Граматика: Неозначений та означений артиклі. Вживання артикля після звороту c’est та cesont. Невживання артикля. Безособовий зворот ilya. Вказівні та присвійні прикметники. Лексика та текст зі спеціальності. |
Тема 2 |
Фонетика: Буквосполучень –au ; -eau, –ui ; -uy, – oi, - oy, – ion. Граматика: Кількісні числівники. Відмінювання дієслова ІІІ групи avoir. Відмінювання дієслова ІІІ групи faire. Питальний прислівник combien. Питальний прислівник quel. Лексика та текст зі спеціальності. Розмовна тема: «Mafamille». |
МОДУЛЬ 3 ФОНЕТИЧНИЙ ТА ЛЕКСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ КУРС З |
|
Тема 1 |
Тема 1. Фонетика: Читання буквосполучення -on, -om та – ill; -il. Граматика: Неозначений та означений артиклі. Вживання артикля після звороту c’est та cesont. Невживання артикля. Безособовий зворот ilya. Вказівні та присвійні прикметники. Лексика та текст зі спеціальності. |
Тема 2 |
Читання буквосполучень – in, - im, - un, - um, - ain, -aim, ain – aim. Граматика:Дієслова ІІІ групи aller. Злитий артикль. Питання до не прямого додатка (à qui, dequi, dequoi). Розмовна тема: «Моя особистість». |
МОДУЛЬ 3 ЛЕКСИЧНО-ГРАМАТИЧНІ АСПЕКТИ З ЕЛЕМЕНТАМИ РОЗМОВНОЇ ПРАКТИКИ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИКИ |
|
Тема 1 |
Повторення фонетичного курсу. Граматика: Питальні прислівники où / d’où, quand, pourquoi. Відмінювання дієслів ІІ групи. Займенникові дієслова. Розмовна тема: «мій робочий день». Телефона розмова. |
Тема 2 |
Текст зі спеціальності. Граматика:Утворення futurimmédiat. Passéproche (immédiat). |