
Унаслідок вивчення даного навчального курсу здобувач вищої освіти набуде таких компетентностей, як: здатність забезпечувати пунктуаційну якість тексту в писемному мовленні; здатність укладати дидактичний матеріал та проводити диктанти різних видів; здатність адекватно використовувати мовні ресурси, демонструвати сформовану мовну та мовленнєву компетенції в процесі фахової й міжособистісної комунікації.
МОДУЛЬ 1. ПРАВИЛА ПУНКТУАЦІЇ (І) |
|
Тема 1 |
Основи румунської пунктуації. Типи розділових знаків |
Тема 2 |
Функції розділових знаків. Класифікація пунктуаційних правил. |
Тема 2 |
Кома як найчастотніша пунктограма в реченні. Кома в простому реченні |
Тема 4 |
Кома в складному реченні |
Тема 5 |
Правила вживання крапки. |
Тема 6 |
Правила вживання знаку оклику. |
Тема 7 |
Правила вживання знаку питання. |
МОДУЛЬ 2. ПРАВИЛА ПУНКТУАЦІЇ (ІІ) |
|
Тема 8 |
Пунктограма «тире». Тире в простому та складному реченнях. Відмінність «тире» та «дефісу». |
Тема 9 |
Пунктограма «двокрапка». Двокрапка у простому та складному реченнях. |
Тема 10 |
Пунктограми «крапка з комою», «дужки». |
Тема 11 |
Уживання розділових знаків у складних і синтаксично ускладнених реченнях |
Тема 12 |
Розділові знаки при прямій мові. |
Тема 13 |
Розділові знаки при цитатах. |
Тема 14 |
Пунктуаційний аналіз художнього тексту |
Тема 15 |
Пунктуаційний аналіз юридичного тексту |