
Мета навчальної дисципліни є забезпечення засвоєння здобувачами основних закономірностей, принципів і методів організації навчання на факультативних заняттях із метою поглибленого вивчення румунської мови, а також методики підготовки учнів до олімпіад із румунської мови. Знання, навички й уміння, отримані студентами під час вивчення курсу, сприяють розвитку загальної філологічної культури, необхідної для глибокого розуміння цілей і завдань як основного шкільного курсу румунської мови, так i шкільних факультативних курсів, забезпечують творчий рівень виконання майбутніми вчителями основних виробничих функцій.
МОДУЛЬ 1. ТЕОРЕТИКО - МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАВДАНЬ
Тема 1 Предмет «Румунська мова» як компонент загально гуманітарної освіти в
українській школі
Тема 2 Методичні особливості організації шкільних олімпіад з румунської мови в
ЗЗСО
Тема 3 Основні завдання учителя щодо підготовки учасників олімпіади
Тема 4 Характеристика завдань олімпіади з румунської мови та літератури
Тема 5 Використання тестових технологій для контролю знань та умінь учнів
Тема 6 Критерії оцінювання мовного та змістового оформлення есе
Тема 7 Критерії оцінювання комлексних завдань з румунської мови
МОДУЛЬ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ОЛІМПІАДНИХ ЗАВДАНЬ
Тема 8 Складні питання лексичного розбору
Тема 9 Складні питання фонетичного розбору
Тема 10 Складні питання морфологічного розбору. Самостійні частини мови
Тема 11 Складні питання морфологічного розбору. Службові частини мови
Тема 12 Складні питання синтаксичного розбору. Просте речення
Тема 13 Складні питання синтаксичного розбору. Складне речення
Тема 14 Складні питання стилістичного аналізу тексту.
Тема 15 Особливості розробки критеріїв оцінювання результатів виконання завдань
вищого рівня складності